Produsul a fost adăugat in coș!


Continuă cumpărăturile Finalizează comanda
Super Oferte!

Intrebari frecvente

 

  • Unde găsesc un magazin de prezentare iHunt?

Momentan nu avem magazine de prezentare, puteți achiziționa produsele doar online, de pe site-ul nostru aici.

 

  •  Pot plasa o comandă prin telefon?

Da, se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0219951, de luni până vineri, între 09:00 - 16:30.

 

  •  Ce modaliăți de plată am?

Pentru produsele achiziționate pe www.ihunt.ro ai la dispoziție următoarele modalități de plată:
- plata în numerar/ramburs la livrarea coletului, livrarea fiind prin curier rapid.
Înainte de expedierea comenzii, coșul de cumpărături va calcula și va afișa exact valoarea cheltuielilor de transport.
- plata online prin card bancar (sau cu rate fără dobândă).
- plata online prin Credit Cetelem sau Instant Credius Pay.
- transfer bancar.

 

  •  Cum pot afla dacă un produs este în stoc sau nu?

Produsele aflate în stoc au statusul " In stoc" sub butonul "Adauga in cos". Produsele aflate în stoc furnizor au termen de livrare pe mai multe zile, de la caz la caz, exemplu: " Livrare in 3 zile", " Livrare in 5 zile" etc. Produsele care nu se mai regăsesc în stoc au statusul " Nu mai este pe stoc".

 

  •  Pot verifica coletul la primire?

Aveți opțiunea de verificare a coletului la primire doar în cazul în care alegeți livrarea cu verificare colet. Taxa este de 30 RON.

 

  •  Care sunt costurile de livrare?

Pentru comenzi mai mari de 1000 de RON sau comenzi plătite prin card online livrarea se face gratuit, iar pentru comenzi sub 1000 de RON, transportul este de 25 RON fără verificare colet sau 30 RON cu verificare colet.

 

  •  Am primit un produs defect de nou, ce trebuie să fac?

Expediaza produsul catre noi, conform instructiunilor din certificatul de garantie.

 

  •  Care este avantajul unei comenzi plasate online?

Plasarea comenzii online prezintă următoarele avantaje:

1) Comenzile pot fi plasate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor în site.

2) Rezervarea produselor se face instant la înregistrarea comenzii, daca acestea au status "In stoc" sau cu termen de livrare în câteva zile.

 

  •  Care este termenul de livrare standard?

Comanda ta va fi livrată prin curier rapid în aproximativ 24-48 de ore din momentul plasării comenzii. Termenul concret de livrare iți va fi comunicat de către iHunt.ro. iHunt nu iși asuma întârzieri în cazul în care produsele se află la firmele de curierat și nu sunt livrate într-un timp optim. Pentru probleme ne puteți contacta la 0219951.

 

  •  Cum aflu dacă produsul meu a fost reparat?

În momentul în care produsul tău a fost reparat, vei fi notificat în scris (mail/ SMS) în vederea soluționării reparației și trimiterii produsului la dumnevoastră.

 

  •  Cum pot trimite produsul în service?

Ne trimiți produsul defect împreună cu certificatul de garanție în care precizezi ce defecte are produsul la adresa indicată pe spatele certificatului de garanție și in maximum 72 de ore lucratoare un curier va veni la tine și va ridica gratuit produsul defect pentru a-l aduce în service.

 

  •  Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Expediaza produsul catre noi, fara intarziere, in cel mult 14 zile calendaristice de la data receptiei, mentionand codul IBAN al contului in care se va face restituirea (se completeaza pe spatele certificatului de garantie).

 

  •  Pot aduce personal produsul în service?

Din pacate nu avem această opțiune, toate produsele pentru retur trebuie să fie trimise prin curier.

 

  •  Pot folosi banii proveniți în urma unui retur pentru o comandă nouă?

Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs, condiția este ca tu să înregistrezi comanda telefonic.

 

  •  Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat în garanție?

Dacă produsul se află în perioada de garanție (24 de luni pentru persoanele fizice și 12 luni pentru persoanele juridice) , il poți trimite gratuit în service. Dupa completarea formularului de garanție produsul va fi preluat gratuit de la tine și trimis în centrul de service.

 

  •  Se pot returna produsele resigilate?

Da. Produsele resigilate beneficiază de aceleași condiții de retur ca și produsele noi.

 

  •  Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată doar telefonic la numărul 0219951.

 

  •  Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc anumite accesorii. Cum procedez?

Daca ai constatat că iți lipsesc anumite accesorii din colet, iți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin trimiterea unui email la reclamatii@ihunt.ro sau telefonic la numărul 021 9951.

 

  •  În cât timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere în service a unui produs ce intră sub incidența Legii 449/2003, actualizată, este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea service.

 

  •  Pot achita o comandă în rate?

Da, pe iHunt.ro poți cumpăra și în rate. Vezi aici sau aici modalitățile de plată în rate sau aici modalitățile de plată în rate fără dobandă.

 

  •  Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, iți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul unui email la reclamatii@ihunt.ro sau telefonic la 021 9951, completând atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

 

 

Concurs!!

Câștigă un Telefon iHunt Titan P13000 Pro!

Urmarește ihuntro pe Instagram și etichetează (tag) într-o postare de pe pagină 3 prieteni care au nevoie de un telefon cu baterie de 13000mAh.*

* Completează id-ul tău de instagram în câmpul de mai sus, apasă pe butonul "Urmăreste iHunt pe Instagram", apasă "Follow" și etichetează (tag) într-o postare de pe pagina noastră 3 prieteni care au nevoie de un telefon cu baterie de 13000mAh. Astfel ești înscris în concurs.

** Perioada concursului 25.10.2019 - 29.11.2019. Extragerea va avea loc pe data de 30.11.2019. Câștigătorul va fi contactat pe contul de Instagram.