CONDITII DE GARANTIE
1. Drepturile conferite prin lege consumatorului sunt prevazute de O.G. 21/1992, Legea 449/2003 consolidata, O.U.G. 34/2014, Directiva 2011/83/UE, toate cu modificarile si completarie ulterioare. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.
2. Pentru a beneficia de garantie, consumatorul are obligatia de a nu permite interventia asupra produsului din partea altor persoane, cu exceptia celor autorizate sa acorde service. In caz contrar, vanzatorul este exonerat de obligatia sa privind garantia.
3. Prezentarea certificatului de garantie insotit de bonul de vanzare sau factura fiscala este obligatorie la intocmirea reclamatiei privitoare la defectarea produsului.
4. Se asigura service gratuit in perioada de garantie si contra cost in perioada postgarantie. Termenul maxim de service pentru solicitari ce fac obiectul garantiei este de 15 zile.
5. Durata termenului de garantie legala de conformitate se prelungeste conform legii 449/2003, art 22, alin 3, cu timpul scurs de la data la care consumatorul a predat produsul in unitatea de service si pana la data intrarii bunului respectiv in posesia consumatorului sau data instiintarii / notificarii in scris, e-mail sau sms pentru ridicarea produsului din service.
6. Pentru produsele achizitionate online:
 Pentru produsele care necesita rescrierea soft-ului pentru aducerea la conformitate, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria lor (poze,
fisiere sunet si / sau imagini, date din agenda)
 Nu se considera defect display-ul care prezinta 1 (unu) pana la 4 (patru) pixeli morti, conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa III.
Timpul / durata de functionare a produsului depinde de modul de setare a anumitor parametrii / functii si de folosire a aparatului. Valorile parametrilor care reduc timpul
functionare a aparatului sunt:
- Modul si timpul de iluminare a ecranului, setarile de volum in auditie;
- Durata de conectare / utilizare a serviciului de date mobile;
- Durata de conectare / utilizare a serviciului de Wi-Fi (in special streaming media)
- Semnalul retelei in zona in care se afla produsul.
Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia cumparatorului si este de:
- 24 luni la produs (telefon mobil / tableta / ceas etc) pentru persoane fizice
- 12 luni la produs (telefon mobil / tableta / ceas etc) pentru persoane juridice
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Durata media de utilizare a unui produs este de 30 de luni (cu respectarea condiţiilor de transport, manipulare, depozitare şi exploatare). SC iHunt Technology Import Export S.A. asigura, contra cost, service in afara perioadei de garantie, pe toata durata medie de utilizare a produsului.
Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii pe perioada de garantie, in conditii normale de utilizare, produsul va fi repus in stare de functionare prin reparare sau inlocuit in conditiile legii, gratuit. Pentru a expedia un produs in service puteti apela la unitatea de la care ati cumparat produsul sau urmand instructiunile de mai jos:
Documentatie necesara: Factura (Copie) si Certificat Garantie (in original, completat pe verso cu date client, adresa retur, defectiune).
Costul transportului va fi suportat de catre client in cazul produselor iesite din garantie sau cu defecte induse de catre utilizator, chiar daca produsul se afla in perioada de garantie. In acest caz se poate opta pentru orice serviciu de curierat cu livrare la adresa.
Costul transportului va fi suportat de catre SC iHunt Technology Import Export S.A., in cazul problemelor ce fac obiectul garantiei, numai prin livrarea standard a curierul agreat: Cargus- tel: Provincie: 021 9282 / Bucuresti: 021.9330 ; contact@cargus.ro.
Obligatiile beneficiarului si Situatii neacoperite de garantie
· Beneficiarul este obligat sa prezinte documentele de garantie (nedeteriorate / modificate sau ilizibile);
· Beneficiarul este obligat sa pastreze integritatea sigiliilor aplicate de catre vanzator/producator respectiv ale executantului operatiilor de
service;
· Aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare gresita sau
neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura
care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protectie, neglijentei in utilizare sau utilizarii nerezonabile;
· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de
producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala etc); Alimentarea se va face numai de la o retea electrica cu impamantare.
· Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate sau alte unitati;
· Prezentarea telefonului la service cu alta versiune de software decat cea cu care a fost livrat.