Toate Ofertele!

Despre Companie



ENGLISH

Company Introduction, Stock Exchange

  • iHunt® is a Romanian technology Manufacturer, listed as symbol HUNT, at the Bucharest Stock Exchange (Romanian Stock Exchange Market). iHunt® is the market leader in Romania for rugged smartphones and entry level smartphones. In the past year, iHunt® shares have risen 881.08% to a Market Cap of 25 mil.USD with sales of 10+ mil. USD and a profit of 1.5 mil. USD.
    • Vision and Growth

      • In addition to expanding the current product range (smartphones, rugged smartphones and entry level smartphones, small home appliances and gadgets), iHunt® is evolving it’s own smarthome ecosystem, controlled by one single app: iHunt Home (launched on IOS and Android). iHunt® 2021-2022 product lineup will include new IoT and AI products, such as: robot vacuum cleaners with laser mapping, smart electrical management equipment (such as smart plugs with metering, smart circuit breakers with metering), smart surveilance cameras, smart doorbells and others, designed and integrated in partnership with Tuya (symbol TUYA, listed on New York Stock Exchange). Currently, the main markets are Romania and neighboring countries, and the target for 2022 is expansion in all markets of the EU.

      Despre Companie

      • iHunt Technology Import Export S.A. și-a început activitatea în anul 2015 și are ca obiect principal de activitate Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet. Activitatea societății constă în importul, urmat de comercializarea pe piața românească în principal, de telefoane mobile, gadget-uri și accesorii, respectiv produse de tip „smart home” sub marca iHunt și, într-o măsură tot mai restrânsă, a altor producători chinezi.
      • Obiectivul strategic al firmei este acela de a ajunge, într-un orizont de timp de 2 ani, un brand de referinta care ofera produse inovative la preturi corecte ce vor integra tehnologia „IoT” (The internet of things) la o scara cat mai mare.


      • iHunt a pătruns şi s-a poziţionat pe piaţa românească a telefoanelor mobile în primul rând prin delimitarea şi adresarea unui segment de nişă, ca ofertant cvasi-exclusiv de terminale rezistente la şocuri şi la condiţii extreme. În anul de debut, aceste produse contribuiau în proporţie de 70% la cifra de afaceri, restul fiind reprezentat de vânzări de telefoane tip ,,SMARTPHONE,, importate sub marca producătorilor din China. Odată identificat şi confirmat, potenţialul nevalorificat al segmentului de piaţă receptiv la alternative comparative din punct de vedere calitativ cu produsele firmelor consacrate dar la costuri semnificativ mai mici a fost abordat prin strategii de penetrare si dezvoltare proactive şi agresive. Treptat, ponderea vânzărilor de telefoane rezistente a scăzut in favoarea celor de tip smartphone, care, începând cu anul 2017, au depăşit 60% din valoarea totală a încasărilor. Astfel, poziţionarea iniţială de nişă a fost extinsă şi translatată către o strategie de avantaj competitiv prin cost, consolidată şi completată cu preocuparea managementului pentru diferenţiere suplimentară prin calitatea serviciilor conexe (pre- si post- vânzare). Vectorul acestei strategii a fost lansarea, la începutul anului 2017, a telefoanelor mobile smartphone sub marcă proprie iHunt.

      Astfel, de la o oferta foarte diversificată difuzată prin nume populare de producători de telefoane de pe piaţa chinezească dar şi vestică, strategia translatează afacerea spre inserţia propriilor modele de telefoane, a căror promovare şi consolidare reprezintă prima prioritate. Profilul înalt competitiv al acestora este conferit de raportul foarte avantajos dintre preţ, pe de-o parte, şi funcţionalitate, calitate şi performantă, pe de cealaltă parte.

      • Ponderea telefoanelor mobile marca iHunt în volumul total al vânzărilor de telefoane smartphone a crescut în ritm accelerat în fiecare an. Dacă, în 2018, aceasta a ajuns la 40%, raportul dintre telefoanele smartphone vândute cu marca iHunt și, respectiv, cele vândute sub brandurile producătorilor chinezi s-a inversat în favoarea brandului propriu începând chiar cu anul 2019.
      • În prezent, telefoanele iHunt se poziționează între primele trei branduri de telefoane mobile create de companii cu capital românesc.

      Nivelul de expunere a brandului iHunt pe piață s-a amplificat prin diversificarea accelerată a canalelor de distribuție, pe de o parte, și, pe de altă parte, prin apropierea de consumatorul țintă, Societatea aplicând strategii țintite de PR și comunicare.

      • Viziunea iHunt este de a asigura, cât mai multor persoane, accesul la aparate și accesorii de telefonie mobilă, dar și la alte produse de uz casnic și personal, care încorporează cele mai noi tendințe în inovare tehnologică, la un preț accesibil pentru coșul de consum est-european.
      • Misiunea asumată a societății se subscrie segmentului principal al afacerii și presupune importul și comercializarea pe scară cât mai largă de telefoane mobile de ultimă generație tehnologică și performanțe comparabile cu oferta marilor branduri, sub marcă proprie.
      • Valorile care ghidează formularea strategiilor și obiectivelor strategice, dar și operaționalizarea acestora, gravitează în jurul consumatorului, al pieței țintă: apropierea de piață, customizare, performanță, inovare, colaborare, sinergie, responsabilitate, angajament, eficiență, cel mai bun raport calitate/cost, echipă unită. Toate acestea modelează managementul vizionar, care orientează conducerea afacerii iHunt.
      • Politica companiei s-a concentrat, de la bun început, asupra satisfacției clientului, produsele comercializate satisfăcând cerințele unui raport avantajos de calitate / performanță / cost / servisare. Volumul crescând de comenzi onorate cu succes a adus un plus de imagine și notorietate pe piața locală, brandul cunoscând astfel o creștere sănătoasă și o dinamică rar întâlnită pe segmentul pieței de telefoane mobile, alimentată de înclinația spre și abilitatea de inovare și diversificare în tandem cu cerințele consumatorilor. Obiectivul strategic al firmei este acela de a ajunge, într-un orizont de timp de 2 ani, un brand de referinta care ofera produse inovative la preturi corecte ce vor integra tehnologia „IoT” (The internet of things) la o scara cat mai mare.  



      • RETROSPECTIVĂ 2020


      • Într-un context deosebit de dificil pentru mediul de afaceri și întreaga Societate românească, cu provocări multiple pentru care afacerea iHunt s-a dovedit extrem de pregătită să răspundă, diversificarea continuă a portofoliului de produse, intensificarea prezenței brandului iHunt pe piața țintă, abordarea de noi canale de distribuție și consolidarea segmentului B2B au antrenat rate record de creștere a tuturor indicatorilor de performanță în perioada de raportare 2020.
      • Strategia iHunt de creștere profitabilă și sustenabilă materializează, la 31.12.2020, un profit brut record de 7,31 mil lei, respectiv un profit net de 6,15 mil. lei, depășind valoarea cumulată a profitului iHunt pe ultimii 5 ani (2015-2019) și atingând un nivel de aproape 10 ori profitul din anul 2019. De asemenea, în această perioadă iHunt a mizat pe avantajul experienței și a poziției deja câștigate în comercializarea online a produselor sale, volumul vânzărilor în anul 2020 atingând valoarea de 42,6 mil. lei, cu 71% peste nivelul aferent anului 2019.
      • Chiar și în contextul dificil antrenat de pandemia COVID19, avantajul strategic al iHunt privind procesul logistic al aprovizionării a creat avantaje derivate importante, prin semnarea de contracte cu distribuitori puternici din România și Europa care se confruntă cu dificultăți de aprovizionare, iHunt devenind un furnizor European ce îi înlocuieşte pe cei din China.



      DIVERSIFICAREA PORTOFOLIULUI DE PRODUSE


      In cursul anului 2020, echipa iHunt s-a focusat pe dezvoltarea unei noi generații de telefoane mobile iHunt, dar și pe completarea gamei de ofertă cu diverse produse smart-home și smart-living, ponderea produselor marca iHunt în totalul vânzărilor la finele perioadei de raportare ajungând la 95,28%. Anul 2020 a constituit cadrul de lansare a peste 20 de noi produse care poartă amprenta inovativității și accesibilității.


      CONSOLIDAREA SEGMENTULUI B2B


      • O nouă abordare asupra distribuţiei a reprezentat-o crearea şi dezvoltarea departamentului B2B, care a stabilit relaţii cu magazine de profil din toate zonele ţării, prin multiplicarea conceptului de „magazin partener iHUNT!”.


      • Conform planului de dezvoltare, conducerea societăţii fixa ca țintă deschiderea a 200 de unități B2B până la sfârșitul anului 2020, obiectiv care a fost îndeplinit.



      SCHIMBARI IN STRUCTURA DE FINANTARE A COMPANIEI

      • În cursul anului 2020, iHunt a valorificat oportunitățile de finanțare pe care piața de capital le oferă societăților listate, alimentând inițiative strategice ale conducerii de dezvoltare extensivă si intensivă a companiei, și antrenând forța motrice a capitalului de lucru. Compania a derulat două runde succesive de emisiuni de obligațiuni la sfârșitul anului 2020, și, respectiv, la începutul anului 2021. Atât HUNT23 cât și HUNT 25, cu scadență de 3 și, respectiv, 4 ani, cu dobândă de 8,75% și în valoare de 7 mil. lei fiecare au fost suprasubscrise chiar din prima zi.



      SIMBOLUL HUNT LA BURSA DE VALORI BUCURESTI


      • Pe piața AeRO, unde acțiunea HUNT evoluează, dinamica cotației acesteia evidențiază o tendință accentuat pozitivă, precum și creșteri importante în lichiditate. Mai mult, în cursul mai multor sesiuni de tranzacționare, acțiunea HUNT s-a clasat între primele trei simboluri după numărul de tranzacții, în ton cu creșterea interesului și preferințelor investitorilor de pe BVB pentru acțiunile listate pe SMT - AeRO. Valoarea de piață a iHunt Technology Import Export S.A., la data elaborării raportului, este de 109,698,000 lei, de peste 10 ori nivelul de la începutul anului 2020 și de 2,2 ori față de sfârșitul anului 2020. De asemenea, din punctul de vedere al randmanetului acțiunii, în anul 2020, HUNT a avut o evoluţie favorabilă, fiind printre primele companii de pe BVB, după randamentul oferit. Această tendință s-a păstrat și la începutul anului 2021, confirmând încrederea investitorilor în companie și ancorarea așteptărilor acestora la o traiectorie compatibilă cu planurile de viitor ale companiei. Cotația HUNT a avut parte de o evoluție spectaculoasă în 2020 (+345,3%), chiar și în contextul unui an tensionat pe piețele mondiale. Dacă indicele BET, principalul indice bursier românesc, a încheiat anul pe teritoriu negativ (-1,7%), iHunt a înregistrat o creștere de peste 4 ori a prețului, acesta fiind un vot de încredere din partea investitorilor în ceea ce privește perspectivele companiei. Parcursul cotației a fost favorizat de rezultatele financiare semnificativ mai mari, dar și a planurilor de dezvoltare a companiei, care au atras atenția investitorilor de pe BVB.
      • iHunt Technology Import Export S.A. este printre primele companii care au abordat piața românească a telefoanelor mobile cu o ofertă alternativă la cea a marilor branduri, importând din China aparate performante la prețuri semnificativ mai mici. Adresându-se consumatorilor cu bugete și exigențe medii, iHunt s-a impus în ultimii trei ani, prin raportul calitate/preț confirmat, cota sa de piață fiind în creștere. Potrivit estimarilor societăţii, cota de piață a iHunt în 2018 a fost de 0,8%, în anul 2019 de 1,5%, iar în 2020 se apreciază că va depăși 2,5%.
      • În primul semestru al anului 2020, brandul iHunt a câştigat o cotă de piaţă din ce în ce mai mare în România şi a început să capete tracţiune solidă şi pe alte pieţe precum Ungaria si Bulgaria, unde vânzările au fost cu peste 300% mai mari ca în primul semestru al anului 2019. În acest moment, putem afirma că iHunt este lider de piaţă în România pentru gama de telefoane rezistente şi deţine o cotă din ce în ce mai mare şi pe sectorul de telefoane accesibile ,, ENTRY-LEVEL” unde are şi doreşte să işi menţină ,,primul preţ în piaţă” din perspectiva raportului specificaţii tehnice/preţ. De asemenea, pe fondul situaţiei epidemiei Covid-19, poziţia concurenţială iHunt se întăreşte, devenind un furnizor European ce îi inlocuieşte pe cei din China. Având echipă proprie în China şi relaţii vechi şi închegate, iHunt a fost cu un pas înaintea multor companii care se aprovizionau din China, putând să producă şi să livreze marfa. Pentru majoritatea telefoanelor iHunt, existau în fabrici stocuri de componente astfel încât produsele au putut fi fabricate şi livrate în timp util, dat fiind avantajul statutului de client vechi, constant şi cu volum mare.
      • Lansarea programului „iHunt Partener” a permis materializarea obiectivului strategic vizând extinderea vânzărilor în mediul offline. Dacă până la sfârșitul anului 2019 erau deschise 50 de magazine iHunt-Partener, la data de 30 septembrie 2020, numărul magazinelor fizice „iHUNT-Partner” a crescut la 150 de unităţi. Conform planului de dezvoltare, conducerea societăţii fixa ca ţintă deschiderea a 200 de unităţi până la sfarşitul anului 2020, obiectiv care a fost îndeplinit cu succes. Conceptul de punct de vânzare „iHUNT-Partener” presupune o relaţie de colaborare cu retaileri locali, prin care, în urma programului de training, se urmăreşte câştigarea unui nou profil de consumator. Acesta din urmă descoperă şi testează în mod direct produsele iHunt, dar şi servicii post-vânzare de calitate. Prin intermediul personalului instruit, noile puncte de vânzare au asigurat abordarea unui nou profil de cumpărător, facilitând atât vânzarea, cât și servicii post-vânzare de calitate.
      • În viziunea iHunt, diversificarea ofertei de produse se subscrie principiului continuității, anul 2020 constituind cadrul de lansare pentru 20 de instrumente tehnologice care poartă amprenta inovativității și accesibilității.



      PRINCIPALELE PIETE DE DESFACERE PE LINII DE PRODUSE

      • Comercializarea telefoanelor mobile reprezintă principala linie de afacere a societății, a căror pondere în cifra de afaceri este de 90,31% la 31.12.2020. În cadrul acestui segment de desfacere, se disting două categorii principale de produse, care se delimitează îndeosebi prin piața țintă:

      -Telefoanele mobile rezistente;

      -Telefoanele mobile de tip "Smartphone"

      Ambele categorii redau caracteristicile tehnice ale brandurilor de top.

      • Oferta de telefoane mobile rezistente la condiții dificile de mediu sau la șocuri se adresează cu precădere persoanelor juridice sau profesioniștilor care activează în domenii precum cel al construcțiilor, reparațiilor, producției industriale, șantierelor navale, transporturilor maritime etc., precum și pasionaților de sporturi extreme sau de activități în condiții extreme. iHunt vinde, sub marcă proprie, telefoane rezistente (modelele: S10 Tank și S10 Tank 2019, S60 Discovery și S60 Discovery 2019, iHunt i1, S90 APEX, S100 Alien APEX) la un preț care variază între 295 și 2200 lei. Telefoanele sunt construite pentru a fi rezistente la apă, vibrații, praf, șocuri, temperaturi extreme. Atributul de „rezistent” a fost validat în multiple teste de stres realizate nu doar de iHunt, ci și de testări obiective.

      Gama de telefoane de tip „smartphone” este diversificată, iHunt comercializând, prin propriul magazin virtual peste 40 de modele.

      • Oferta iHunt vizează și piața de desfacere pentru accesorii de telefoane mobile. Această ofertă cuprinde modele de huse, folii de protecție, acumulatoare, suport de bord etc. Pe acest segment de piață, iHunt se diferențiază de concurență prin diversitatea produselor, dar și prin raportul competitiv calitate/preț. Sub obiectivul strategic de dezvoltare pe sectoare conexe, iHunt satisface, de asemenea, și apetitul clienților săi pentru gadget-uri electronice și tehnologie nouă, printr-o gamă largă de produse, de la sisteme de securitate și alarmă pentru casă, aspiratoare robotizate, sisteme complexe audio, la smartwatch (cu și fără localizare), camere video, camere video auto, videoproiectoare, videomonitoare, tablete, căști audio, încărcătoare clasice și wireless, boxe portabile wireless, modulatoare FM și chiar jucării electronice, periuțe de dinți, aparate de ras, brelocuri multifuncționale, lămpi de veghe, aparate portabile de aer condiționat, decorațiuni electronice și multe alte produse de uz casnic sau personal, cu componentă smart-IT. Cele mai apreciate categorii de produse sunt aspiratoarele inteligente și roboții pentru spălarea geamurilor.
      • iHunt detine relatii stranse de colaborare cu cei mai importanti furnizori si fabrici din China, cu vechimi considerabile in domeniu. Productia produselor sub brand propriu se desfasoara in mai multe fabrici, in functie de ofertele, capacitatile si serviciile acestora. Am selectat de-a lungul timpului parteneri eficienti, cu servicii complexe de control al calitatii si capacitati adecvate de productie, corect adaptate pentru a satisface nevoile clientilor Europeni. De cele mai multe ori, acestia produc componente, subansamble sau produse finite pentru cele mai mari nume in domeniu.
        Evolutia produselor iHunt face ca in anul 2018, telefoanele iHunt sa inglobeze componente de la producatori de top cum ar fi : SAMSUNG (camere / senzori foto, memorii RAM si ROM), SONY (camere / senzori foto, acumulatori), SHARP (display), LG (display), Corning Gorilla Glass (touch-screen), Dragontraill Glass (touch-screen), OmniVision (camere / senzori foto), Qualcomm (SoC), MediaTek (SoC), BAK (acumulatori), ATL (acumulatori), FocalTech (senzori amprente).

      Premii

      • iHunt X6 – Cel mai bun Smartphone Rugged al anului – Gala Premiilor Connect – 15 Ani de inovatie – Revista Connect iHunt X6 a fost desemnat PRODUSUL ANULUI 2015, categoria Smartphone Rugged la Gala Premiilor Connect - unul dintre cele mai importante evenimente din lumea IT&C din Romania, reusind sa invinga concurenti precum : Samsung Galaxy Xcover 3, Utok Dorel 3, CAT S60, Evolio Ranger, Kyocera Torque.
      • Premii “Top Afaceri Romania" - Camera de Comert si Industrie

      Sediul

      iHunt Technology Import Export S.A.

      Telefon: (+40) 021 9951
      Email: info@ihunt.ro
      Adresa: Str. Rahovei, nr. 2, Ploiesti, Romania
      C.I.F.: RO34184455 Nr. Reg. Com.: J29/330/2015 Capital Social: 7.050.000 LEI Cont: RO07INGB0000999904875326 Banca: ING Bank

      Sponsorizari si Media

      • Sponsorizare : Campionatul National de Viteza in Coasta
        Echipa : Yacoo Racing
        Pilot : Marian Andrei
      • Sponsorizare: Arctic Ultra 6633
        “The World’s most extreme ultra marathon”
        Echipa: Romania
        Categorie: 380 Mile 2019
        Participant: Avram Iancu

      Extrase Media